Hoe zeg je dat het toilet er niet vris uit ziet als je bij iemand op vieziete ben?

een week geleden
Utrecht
een week geleden
Niet. Dat zeg je niet. Tenzij je de gastheer/vrouw bewust wil beledigen. Nederlanders zijn wel direct maar niet alles hoeft gezegd.
HeerVoldemort
een week geleden
Eens, mijn moeder zegt dat dus wel gewoon. Ik vind het zo onbeschoft als ze dat doet.
VraagAntwoord66
een week geleden
Ach. Maak je niet druk. De één is goed in schoonmaken en de ander is goed in Nederlands schrijven.

Antwoorden (2)

Je zou kunnen zeggen: "Sorry, ik wil je niet ongemakkelijk laten voelen, maar het lijkt erop dat het toilet wel een beetje een opfrisbeurt kan gebruiken."
een week geleden
Het ligt eraan bij wie het is, maar ik maak er altijd een beetje een grapje van dan vatten mensen het nooit zo erg of beschamend op
een week geleden